A JCDecaux Hungary Zrt. irodalmi pályázatának blogja

ÁLLJON MEG EGY NOVELLÁRA!

Boldizsár Ildikó: Körfolyosó

2017. július 03. - JCDecaux

Ha tetszett ez a novella, szavazz rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jcdecauxnovella.blog.hu/api/trackback/id/tr8312623987

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A zutca embere 2017.07.05. 13:49:58

A bevezetést hosszúnak éreztem. Az erre szánt karakterek jobban szolgálták volna a ház emberi kapcsolatainak a további árnyalását, mert ez a történet erről szól valójában. Ez így van még akkor is, ha tudjuk, hogy a kopogások mögötti rejtély az. ami előre viszi a történetet. Egy-két helyen a mondat összevonás gördülékenyebbé tehetné a novellát.
10/7

csillagporszemecske 2017.07.05. 21:45:03

Jó mondatszerkesztések. Ez is olyan kategória lehet, hogy el tudom képzelni, valaki(k)nek tetszik. Nekem nem.

Olvastam, de kívül maradtam...

Gyuszink 2017.07.08. 06:52:32

Nem sűrűn találkoztam még ennyire eltolt kezdéssel. Teljességgel fölöslegesek ott a tőmondatok és megakasztóak. Utána később a szövegben már jó érzékkel használta ezeket a szerző, és a történet is olvastatta magát, viszont a végére érve hiányérzetem volt. Valahogy nem fogott meg, üresnek, lélektelennek éreztem. Amit nem értek még, hogy mire ez a fene nagy divat az alanynélküliség kapcsán. Nem mintha hozzáadna valamit is az élményhez, részemről inkább elvesz belőle, mert ha már van egy karakterünk, jó lenne tisztázni a kezdősorokban, hogy ki fia borja, eszik vagy isszák, netán élő személy vagy tárgy - különösen az ilyen rövid terjedelmű írásoknál. 5/10

Bakatcha Bandita 2017.07.27. 14:34:44

Lehet, hogy csak én vagyok túl ornitológus beállítottságú, de a legelejétől tudtam, hogy ez lesz, és szurkoltam, hogy ne legyen ennyire egyszerű...
süti beállítások módosítása