A JCDecaux Hungary Zrt. irodalmi pályázatának blogja

ÁLLJON MEG EGY NOVELLÁRA!

Sárközi Andrea: Tabula rasa

2017. július 03. - JCDecaux

Ha tetszett ez a novella, szavazz rá!

A bejegyzés trackback címe:

https://jcdecauxnovella.blog.hu/api/trackback/id/tr6412626061

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

A zutca embere 2017.07.05. 14:50:30

Nehéz értelmezni azon belső gondolatokat, amelyek nem az olvasóhoz (akik szenvednek attól, hogy nem tudnak semmi belső információt, és segítséget sem kapnak a szerzőtől), hanem önmagunkhoz szólnak, mint ezen novella esetében is. Valaki monológozik (jaj, de szép szó!), csak tudnám, miről?
10/2

Erdélyi Melinda 2017.07.06. 10:02:14

Én tudtam értelmezni, de valószínűleg azért, mert voltam ilyen helyzetben. Nekem tetszett.

csillagporszemecske 2017.07.16. 13:24:00

Egy mű esetében egyáltalán nem biztos, hogy ugyanazt kellene éreznünk, amit egy szerző leír. Vagy tudnunk kellene, hogy milyen helyzetről ír. Ennek ellenére éreznünk kellene, értenünk kellene (nem biztos, hogy azt, amit Ő közölni akar, de valamit...). De ezek megint csak üres szavak, nekem nem mondanak semmit. Pedig lehet, hogy én is voltam már ilyen helyzetben... Igen. Mégsem érzem...
Nem tetszett, rosszul megírt, széttört mondatok, és megint nem értem, hogy lehet a legjobbak között...
Pedig van benne valami, amitől akár jó is lehetne, de nem így.
süti beállítások módosítása